Dag 8. Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga

1. "Haha"
2. Fan
3. Typ

Idag var det min sista jobbdag (innan jag börjar på mitt riktiga jobb vill säga). Jag och Becca pratade oss igenom hela dagen så den gick ju inte speciellt långsamt. Efter avslutningsfikat svävade jag hem på moln. Det känns som att alla mina bekymmer & all ångest som jag har gått runt och burit på har försvunnit. Det här hade jag aldrig kunnat tänka mig & det är tack vare min farmor & farfar som jag känner den här lyckan ♥

Snart kommer i alla fall Rasmus hit och ikväll blir det förhoppningsvis middag & biomys på Heron City. Vi har bara lite problem över att bestämma vilken bio vi ska gå på. Fast & Furious 5 kanske... Den har jag i alla fall hört ska vara riktigt bra! Tips?


(Nej, mina tänder har inte blivit så vita av tandblekningen. Webcamerans fel)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide