Dag 9. Två saker jag önskar jag kunde göra

1. Att kunna flyga vore coolt.
2. Läsa andras tankar skulle också vara rätt kul.

Så var midsommar här. Det blev ju ingen tripp till Göteborg, men den chansen kommer ju att komma fler gånger. Förhoppningsvis hinner man vara där några fler dagar också! Planerna för ikväll då: Rasmus jobbar ju såklart kväll tråkigt nog, men jag ska i alla fall ner till Sanna & några vänner. Miss her!! Där blir det middag och andra trevligheter. Vi får se vart kvällen leder oss sedan!

Vanligtvis brukar jag fira midsommar uppe i vår sommarstuga i Dalarna med familj & släkt. Men icke detta år vilket jag tycker är lite tråkigt. Det känns om att ju äldre vi "barn" blir, desto fler traditioner är det som försvinner eller inte blir av. Förut brukade vi ju fira julafton i Dalarna också. Jag får hoppas att vi åker upp nästa vecka istället! Det är så mysigt i Bjursås ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide