Ett sommarmåste(!)



Idag känns livet härligt. Jag har varit i Farsta Centrum med min underbara mamma hela dagen. Vi gick och kollade i alla möjliga butiker & så käkade vi en god lunch. Jag fick med mig en ny mascara från Maybelline (vilket verkligen var på tiden) och ett par gladiatorsandaler. Bilden missvisar till skillnad på hur det ser ut i verkligheten!
Jag försöker hålla i mina pengar nu när jag precis har fått min första lön. Men någonting måste jag väl ändå få unna mig efter allt slit. Så frågan är varför jag ändå får ångest när jag köper något?

Just nu sitter jag med tandblekningen i & pluggar körkortsteori. Ikväll pratas det om utgång för att dansa till självaste Eric Amarillo, men det är ingenting som är spikat ännu. Fast måste jag erkänna så är jag riktigt partysugen faktiskt! Jag har ju inte varit ute sen ibörjan av juni. Okej, inte för att det var länge sen men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide