Idag är ingen vanlig dag för det är Rasmus studentdag

Nu slår klockan snart elva och jag är verkligen stressad till tusen! Kvart över tolv ska vi åka till Vackstanäs för att kolla på utspringet som börjar kl ett. Innan det ska jag ha fixat och trixat med allt till Rasmus, ätit, sminkat mig, plattat håret, målat naglarna och hittat något någorlunda fint att ha på mig!
Jag får ändå försöka ta det lite lugnt då jag inte mår hundra idag. Vaknade upp tidigt imorse av att jag mådde dåligt och det sitter fortfarande i. Är illamående och så känner jag mig febrig. Jag som ändå tycker att jag har ätit ovanligt bra de dagar då jag har tränat. Så jag får se hur det blir för mig ikväll, just nu är jag inte allt för taggad på utgång, men jag får hoppas att det går över under dagen.

EDIT 18.23: Nu är jag hemma igen efter att ha varit på Rasmus utspring och mottagningen. Jag missade ju flakåkningen! :-( Vi var precis påväg ner till stan när han ringde och sa att de var klara... Trodde ju att de skulle åka i mer än en timme, men nej där hade jag tydligen fel. Tråkigt känner jag för det hade jag verkligen velat se!
Vi åkte i alla fall hem till Rasmus där hans fina familj & släkt väntade ♥ Där vart det smörgåstårta, champagne och presentöppning. Jag köpte tillslut en klocka till honom. Ett riktigt kap faktiskt och han verkade nöjd!
Nu är jag som sagt hemma och är helt slut. Jag har inte druckit en enda droppe alkohol och jag tror knappast att det blir så många ikväll heller på grund av mitt halvdåliga mående. Det blir nog en rätt nykter utgång för mig idag med andra ord, men det är roligt det också! 550 är det som gäller.


Jag är så stolt över dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide