Ska jag? Ska jag inte? Åka eller stanna?

Jag har världens beslutsångest. Varken jag eller Linnea lyckades ju ta körkortet nu till midsommar. Haha, hur kunde vi ens tro det! Så nu finns det bara två alternativ kvar och det är tåg & buss. Linnea har redan bokat bussresa tur- och retur. Grejen är den att det tar sex timmar att åka till Göteborg. Bussen går vid tre på fredag, vilket betyder att vi är nere vid nio så vi missar ju en hel dag där. På söndag går bussen vid tolv så vi missar hela söndagen då också. Så vi kommer egentligen bara att ha lördagen där nere.

Tur- och retur kostar resan runt 800 spänn. För mig som inte har nån fast inkomst känns det som alldeles för mycket pengar för att få spendera i princip En dag där nere. Dessutom kostar ju mat och diverse. Även fast det skulle vara hur jävla kul som helst! Jag har knappt träffat varken Linnea eller Thilda på hur länge som helst. Jag känner dessutom också att jag skulle behöva komma bort lite från allt. Det skulle vara precis vad jag behöver innan jag börjar sommarjobba på riktigt i juli. En liten minitrip över midsommar. Åhhhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide