Ett mål är en dröm med en deadline

Dagarna rullar på men det gör tyvärr inte uppdateringen här i bloggen. Jag antar att det är så här det kommer att vara under sommartiden. Man orkar/har inte tid för att sitta vid datorn helt enkelt.

Hittills så har den här veckan gått sjukt snabbt. Det beror väl på att jag har haft en del att göra. Men jag klagar inte, det är bara skönt. Jag tycker på något vis om att vara upptagen. Det hjälper mig att hålla tankarna på rätt plats. I måndags så jobbade jag 10-13.30 och sen åkte jag på ett läkarbesök. Direkt när jag kom hem somnade jag av utmattning och sov tills det var dags att spendera kvällen med min 1årskille. ♥
Tisdag var jag uppe tidigt för att köra min första körlektion. Pirrigt var det men det gick bra. Nu dröjer det nog ett tag tills jag bokar nästa körlektion för nu ska jag lägga all krut på teorin. Efter körlektionen var det bara att åka vidare till tandläkaren för att göra ett avtryck. Därefter jobbade jag 12-16 och avslutade kvällen hos älskling.
Dagen idag har sätt ganska snarlik ut. Började hos tandläkaren där jag hämtade ut mitt set. Det känns riktigt bra att äntligen ha det i mina händer. Nu är det bara att börja och vänta på resultat. Jag ska göra en tandblekning för er som undrar. En fet gilla på det! Därefter lunchade jag med älskling för att sedan åka och jobba 12.30-16.30.

 
Bilder från i torsdags då vi var på Bryan Adams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide