In my weakness I found strenght

Utgången på The Strip i lördags var minst sagt Grym! Började som sagt i Nykvarn med Emmlie & Sarah. Sedan mötte vi upp Malin & Frida på centralen. Jag hade ju tänkt köra nyktert men så blev det ju inte. Vilket jag fick sota för en del i söndags. Men jag ångrar det absolut inte för det var det verkligen värt. Jag hade så fruktansvärt kul genom hela kvällen! Eric Amarillo var egentligen inte så mycket. Han körde sin låt & sen var det inget mer med det liksom. Det var i alla fall sjukt mycket folk, vilket höjde kvällen ytterligare ett snäpp.

Idag har jag gosat med min pojke hela förmiddagen. Nu efter en välbehövlig dusch ska jag & Alexandra ner på stan. Vi ska kolla efter en birthday present åt vår vän Erica som fyller 18 imorgon. Senare ikväll ska vi hela familjen (förutom Tim då) hem till farmor & farfar och fira farmor som faktiskt fyller 65 år idag!


Pic: http://www.emmaoclothing.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide