SUMMERBREEZE

Idag har vi haft strååålande väder! Synd bara att min pojkvän inte diggar det lika mycket som jag gör, haha. Vi åkte i alla fall en sväng till Hökan & jag tog äntligen årets första första dopp. Det var ganska skönt när man väl hade kommit i. Men jag måste erkänna att jag har blivit lite av en badkruka faktiskt... Dagen fortsatte med glass, mys & att dansa med Nellie till Eric Saades hitar. Haha, lilla sötan!

Nu för ett tag sen kom jag hem från spelarmötet i Wasa. Vi fick mest information & så fick vi även schemat för den här säsongen. Det är lite blandade känslor & tankar just nu. Men jag är säker på att ett uppehåll är det enda som behövs, sen är jag tillbaka som vanligt till starten i augusti igen. Söndag den 25 september kommer jag att gå på helspänn hela dagen. Men det är inte klokt vad jag längtar dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide