Tycka om och inte bry sig om att alla kan se

Vackstanäs slutskiva550 vart inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vid tolv-slaget stack jag, Rasmus & Nettan hem. Det var i alla fall kul så länge som jag hann vara där. Stackarn kom ju inte ens in på sin egna slutskiva...

Men nog pratat om det. Idag var jag uppe med tuppen. Rasmus skulle åka och jobba så jag tog samma buss hem för att dra ut och springa. Hur varmt det var behöver vi inte tala om. Jag kan säga så här att hela jag var som en enda stor svettdroppe när jag kom tillbaka! Men skönt var det att ha det avklarat.
Nu sitter jag här nyduschad och funderar på vad jag ska äta för frukost. Hade nämligen tänk handla lite frysta bär och yoghurt. I ♥ smoothie! Men det verkar inte som om någon vill skjutsa mig så jag får väl gå... Tänk om jag hade haft det där förbannade körkortet! Haha, jag är så lat. :(
Annars idag så har jag inte så mycket planerat på dagen förutom några småärenden som jag måste göra. Bland annat skicka tillbaka min fina klänning som jag beställde förra veckan. Men ikväll däremot ska jag med ett gäng tjejer till Gröna Lund för att se Petter & September uppträda! Vilket ska bli hur kul som helst!


Jag, Sarah & Jojjo för några helger sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide