Catch up

Det är inte klokt vad dagarna går snabbt. För snart en vecka sen tog Rasmus studenten. En vecka. Sjukt! Jag har inte känt något direkt bloggsug vilket också sätter sina spår. Jag har i alla fall haft ett par underbara dagar!
I fredags drog upp vi som sagt först upp till Gröna Lund, för att sedan fullända kvällen här hemma på 550. Petter & September var grymma! Tyvärr såg vi inte så mycket eftersom att det var smockat med folk, men det gjorde ärligt talat inte så mycket. Väl hemma i Södertälje igen satte vi oss först på O´Learys och sedan drog vi vidare till 550 där kvällen avslutades. Tack för en svinbra fredagskväll tillsammans med er härliga brudar! ♥

I lördags spenderades hela dagen med älskling. Vi gjorde allt & ingenting. I söndags tvättade vi våran bil, som nu blänker som aldrig förr! Senare mot kvällen blev vi bortbjudna på fika av farmor och farfar. Det pratades om midsommar (vi kanske inte åker upp till Bjursås i år), farmors födelsedag och lite extra jobb för mig.
Men den oplanerade midsommaren förändrades några timmar senare då jag fick ett överraskande samtal från Thilda! Så om jag eller Nea lyckas ta körkort innan dess så åker vi nog ner till Göteborg och firar lite. Jag tror inte att jag kommer klara ta det på två veckor, så jag hoppas att Nea gör det! Det skulle vara så jäkla roligt!
På kvällen träffades jag och Emmelie. Vi åt god ceasarsallad, pratade lite skitsnack som man brukar säga och kollade på Big Brother-finalen. Jag har inte följt det alls förutom några avsnitt nu på slutet så jag har inte så bra koll. Men Simon verkar vara en värdig vinnare!

Igår spenderade jag hela dagen i solen. Vid halv tre hämtade min underbara vän upp mig i Nykvarn för att åka till Vackstanäsberget. Jag har aldrig varit där förut men det var sjukt fint. Absolut inte sista gången jag besöker det stället! Efter några timmars solning tog vi vårat pick & pack och drog. Kvällen spenderades med min älskling och Two and a half men. En perfekt start på veckan skulle jag kalla den här måndagen!



Bilder från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide