- "Fortsätt simma, fortsätt simma..."

Idag har jag bara gjort en massa "måsten". Kanske inte så roligt, men såna dagar behövs ibland.
I alla fall så fick jag nästan alla punkter gjorda. Träningen blev dock inte av då jag haft extrem magvärk. Jag måste ha ätit någonting som inte var bra, frågan är bara vad. Min ipod skulle jag fixa men det gick helt åt skogen. Åh, trött jag blir på att man bara kan ha ett itunesbibliotek. Varför kan inte ipoden bara synka utan att all musik måste raderas? Inte mitt fel att min dator pajade (= alla musik försvann) och att jag behövde ominstallera den.

Tandläkarbesöket är i alla fall äntligen spikat och det blir på måndag. Så om cirka två/tre veckor kommer jag att vara superlycklig! Äntligen händer det! Sen bokade jag min första körlektion som blir av på tisdag morgon. Jag skulle också boka halkbanan i Tullinge men de hade ingen tid fören i början av juli. Så jag får se om det inte blir Gillinge ändå. I och för sig så tror jag inte att jag kommer få en uppkörningstid fören i juli i alla fall. Jag förstår bara inte varför jag inte gick halkbanan samtidigt som riskettan? Efter att jag varit på körskolan så fick jag värsta körkortskicken. Så jag har pluggat körkortsteori hårdare än någonsin idag.

Jag sa ju förut att jag skulle ta mitt körkort innan sommaren, men det målet har jag ju redan sabbat som ni märker. Så mitt nya mål är att jag ska ta det i juli. Och det här ska jag fan hålla den här gången!


Tim & Josefine när de tog körkort förra året. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide