MY TO DO LIST

1- Nu när jag är 18 år måste jag gå och hämta ut mitt studiebidrag på Swedbank varje månad, så det ska ändras. Vill ju ha det direkt in på mitt Nordéa-konto. Ska även sätta in pengar!
2- Jag ska nog lämna tillbaka min bruna skinnkjol som jag köpte i förra veckan. Hur mycket det än svider så är det nog så det får bli. Hur snygg den än är och hur snyggt den än sitter så känner jag att jag aldrig riktigt kommer att få användning för den. Brunt är svårt att matcha till tycker jag.
3- September-biljetterna som jag bokade igår måste hämtas ut. Egentligen har jag tills på lördag på mig. Men det är ju lika bra att göra det på en gång så man har det gjort.
4- Jag blev inte klar med pluggandet igår så det ska jag fortsätta med.
5-
 Mitt rum ser ut som skit, men det blir ju så när jag använder brorsans. Mitt rum funkar då som en horisontell garderob istället! Ganska praktiskt ändå, haha...
6- Det viktigaste av allt! Åka och lämna ut mina resterande CV. Jag måste seriöst ha ett jobb Nu! Pengarna bara försvinner fast jag måste samtidigt bli bättre på att spara och sluta göra onödiga köp som drar med sig onödiga kostander.


Sjukt sugen på denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide