11.03.14 Jobb, jobb & jobb

Skolan har gått super idag, trots att det är måndag och allt.
Vi har fått information om vårt nationella prov i SvB, vilket gör mig lite nervös. Det verkar alltid så "stort" och som att det avgör hela slutbetyget, som förresten också börjar närma sig. Snart har jag gått ut tvåan! Hur skönt är inte det, men ni anar inte hur mycket jag önskar att jag vore född 1992...

Annat jag har gjort idag är att jag äntligen har tagit tummen ur röven och bokat riskettan åt mig och Rasmus! Det var verkligen på tiden, jag känner bara att jag vill få allting gjort så fort som möjligt. Så den 7 april sitter vi där! Jag ska fasiken ha körkortet till sommaren! Det finns ingenting annat i mitt huvud. Seriöst.

Och på tal om sommaren så har jag sökt ytterligare ett till jobb. Så nu sitter jag bara här och väntar på svar, och hoppas som bara den! Jag struntar i att jag kanske kommer behöva jobba i princip hela sommaren, för jag vet att jag skulle få det kul på det här jobbet i alla fall.
Sen berättade Alexandra för mig idag, att vi som är födda 1993 fortfarande kan söka sommarjobb via kommunen. Det hade jag ingen aning om. Egentligen hade vi ju vårat "sista år" förra året, men nu har de tydligen utökat det. Toppen! Men jag hoppas fortfarande på att jag får det andra jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide