Du sålde våra hjärtan

Klockan börjar närma sig nio-slaget och för två timmar sen kom jag och min kära mamma hem från SKHLM. Ja, vi var där idag igen, men den här gången åkte vi dit med farmor och Becca! ♥ Jag hade ju sån lyx också att bli upphämtad direkt efter skolan.
Jag var egentligen inte ute efter någonting men det blir såklart alltid något köp ändå. Med sponsring av snälla farmor och farfar köpte jag mig två bikinis (visar er imorgon!), och ett par supersöta trosor som jag av misstag fick på köpet! Men det gjorde ju absolut ingenting. En fattig student som jag uppskattar ju varenda krona!

Nu längtar jag som bara den till sommaren så jag får använda mina fina bikinisar! Har också börjat sola lite smått nu igen. Det känner jag mig värd efter att ha låtit mig själv se ut som ett spöke hela vinterhalvåret. Men som vanligt så ska jag varje "första gång" alltid lyckas bränna mig så förbaskat mycket! Speciellt i ansiktet! Sjukt orutinerat av mig.


Becca & jag på brorsans student förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide