"När fick du en flaska i huvudet?"

Temadagen var snarlik förra årets. Mingel, karaoke, pizza, disco (med grym bas!), tipspromenad och tårta som avslut. Känner mig helt utmattad rent ut sagt. Inte för att jag gjort så mycket, utan för att min kropp är så just nu. Sover i princip på tåget till och hem från skolan nu för tiden. Tror därför jag ska ta mig en powernap snart... ♥

Ikväll är det träning med laget som gäller. Det ska bli jättekul, har ju inte träffat de sen i lördags! Det kommer att kännas så konstigt när vi tar uppehåll. Både att inte träffa laget och att inte träna varje tisdag- och torsdagkväll. Det är inte mycket kvar nu inte, så det gäller att ta vara på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide