Ikväll är det derby

NIF vs Rockets
Kl 17.30 i Björkestahallen.

Sist vi mötte Rockets i DM (läs referat här) var vi kort & gott sagt överlägsna. Minns det som en riktigt rolig match, och jag hoppas den här blir snarlik om inte ännu bättre! In med rätt inställning och på med fokusen. Jag är så sjukt laddad inför kvällens derby!

Jag bär så många känslor inom mig, vilket gör mig ännu mer taggad. Jag känner att nu är det bara att släppa handbromsen helt & hållet och köra allt man har. Allt man har kvar att ge för säsongen. Allt ska ut på den här matchen, säsongens sista seriematch! Ikväll blir det pisk!!! KBK


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: haha jaaa, de tycker jag med! :D visste inte de först utan de va min kompis som sa att jag va med där!

2011-03-12 @ 15:31:16
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide