Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser

Idag är första gången på länge som jag lyckats ta mig hem i skaplig tid. Jag tycker ju det har varit så roligt att jobba med boken, vilket gjort att det inte varit så svårt att stanna kvar lite extra. Men idag blev jag faktiskt helt klar! Nu ska arbetet bara skickas iväg till andra halvan av klassen. Till de som har valt tryck som inriktning! Skönt.

Jag har en annan rolig grej att berätta och det är att Tim & Josefine är tillbaka i Södertälje igen! ♥ Eller de kom hem i måndags egentligen, men jag har bara hunnit träffat brorsan än så länge. Jag fick min försenade 18års present också - ett presentkort på Skogshöjds SPA! ;-)
Hur många gånger har jag inte önskat mig det liksom? Hur bra som helst och jag tänker bannemej åka och förbruka det så snabbt jag bara kan. Har gått och suktat efter helkroppsmassage så länge jag kan minnas...

Bild 1: Bikini med guldnitar. Bild 2: Bikini med volanger.
Bild 3: My new underwear.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är bikinisarna ifrån? :)

2011-03-14 @ 09:08:13
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide