Nationella proven

Känner mig lite lätt panikslagen efter att ha fått reda på att jag ska ska ha min muntliga redovisning i SvB redan på tisdag. Talet ska vara 5 minuter och utgå ifrån en text & bild ifrån ett speciellt texthäfte. Tror ni jag ens har börjat med uppgiften eller? Hade jag vetat att redovisningen skulle vara på tisdag hade jag börjat med den för två veckor sen.

Jag har så himla svårt för att lära mig något utantill. Måste repetera flera flera gånger och läsa högt för mig själv för att det ska fastna. Sen är jag inte så värst förtjust i att hålla muntliga presentationer heller, men det är steg 2. Nu måste jag verkligen sätta fart!

Dagens:
Linne från BIKBOK, Skjorta från VERO MODA, Leggings från CUBUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide