Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Måndag: Skola, plugga & lite måndagsmys med älskling
Tisdag: Skola/muntliga nationella & ev. innebandyträning (pga höften)
Onsdag: Skola, plugga & kanske en visit hos frisören?
Torsdag: Skola & ev. innebandyträning
Fredag: Skola & träffa Sanna!
Lördag: Beachvolleyboll/avslutning med laget & September på Lokomotivet med Emmelie!
Söndag: Plugga & kanske kolla på Rockets kvalmatch

Just nu står det en plåt med rödavinbärsmuffins inne i ugnen och gottar till sig. Med en sjö av vaniljsås till det så måste det utan tvekan det godaste fikat som finns, enligt mig själv. Perfekt belöning efter att man har pluggat! Mitt PM är äntligen klart och det ser lovande ut. Nu ska jag bara lära mig talet utantill. Egentligen inte så där himlans svårt eftersom att det handlar om något som intresserar mig - klädkoder och Blondinbella. Typiskt tjejer kan tyckas, men varför krångla till det?

Annars sitter jag och väntar på besked från olika arbetsgivare angående sommarjobb. Tycker jag har sökt och legat i rätt bra ändå: 5 jobb + via Södertälje kommun. Men jag ska inte ligga på latsidan för det... I sommar har jag två måsten: 1. Ta körkoret och 2. Ha ett jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide