SOIBF DJ17

Nyss hemkommen från träningsmatchen mot Älvsjö AIK. Sist vi mötte de vann vi med 10-4 och även idag blev det vinst, med 5-3. Vi var lika många forwards som backar så vi fick snurra och göra några byten. Jag fick bl.a. spela forward de två första perioderna. Det var riktigt kul och jag hade gärna velat fortsätta med det matchen ut! :-) Alltid kul med nytt.

Nästa gång vi ses är lördag-söndag för då är det träningsläger för hela slanten. Med övernattning på Scandic hotell här i Södertälje. Jag ser fram emot det, samtidigt som det känns lite surt att hela helgen går åt till det. Men det här ska nog bli bra!

Nu ska jag duscha, sen får vi se vart kvällen slutar... Imorgon är det temadag i skolan, med disco och hela köret. Det här är väl det närmsta "party" jag kommer att komma den här veckan, haha! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide