Träningsläger DJ17

Lördag: Vaknade upp hos älskling. Blev upphämtad av Becca för att åka till träningslägret i Södertälje. Började med en löptur, "Shell-rundan". Men jag och Becca vände innan vi ens kommit till macken. Så det hade väl inte världens bästa start kanske, haha :-(
Senare på dagen efter teori och lite mat i magen körde vi på med ett innebandypass. Det gick bra, fast ibland är det svårt att få det att funka, men det löste vi allt eftersom.

Efter dusch åkte vi till Scandic för mat och övernattning. Maten var tyvärr riktigt dålig, rosa/röda hamburgare är ingen hit. Men det kompletterades med en rolig schlagerfestival istället! Jag vet att det var någon som tog kort och filmade, frågan är väl om det kommer att publiceras publikt eller inte på facebook.
Kvällen rullade på med både pilkastning och pingis. En riktigt rolig kväll med mycket skratt! Jag och Frisk aka my roommate gick och la oss vid halv tolv -rätt tidigt för att vara mig. Ändå är jag jättetrött idag (söndag)!

Söndag: Alarmet ringde 9.00 och en kvart senare var vi ute på promenad. Sen var det frukost som stod på schemat. Man hade inte speciellt höga förväntningar på den i och med maten kvällen innan. Något man skulle få ångra för fy tusan vad smarrig den var! Frallor, yoghurt, pannkakor, riskakor, ägg, fruktsallad etc... :-) Mycket bra start på dagen!

Kl 12.00 hade vi match mot Rockets P95:or. Det var ju egentigen inte de som vi från början skulle ha mött, men det vart en bra match i alla fall. Jag klev av efter halva pga min höft. Dumma, dumma, dumma höft! Jag vill inte ha tillbaka det här igen... Hoppas det håller sig till SM i alla fall! Efter en kämparinsats av samtliga blev resultatet (om jag inte minns fel) 4-3 till killarna.

Det har varit en riktigt givande och rolig helg! Nu är det bara att fortsätta köra och tagga till Umeå. ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild! :) <3

2011-03-20 @ 21:11:44
URL: http://liindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide