Natten är ung och jag ligger vaken

Torsdag idag vilket betyder att skolveckan snart är slut. Men jag fruktar faktiskt lite inför den kommande. Jag är verkligen hur nervös som helst inför praktikbesöket! Äsch, det här klarar du galant Therese! Jag får bara se till att omvandla all min nervositet till energi istället. Det blir toppen det!
Nästa vecka har jag också på onsdag träningsmatch med distriktslaget mot Älvsjö AIK, returmatch alltså. På fredag ska jag och världens bästa Emmelie på musikalen Leva Livet, som jag fick i födelsedagspresent av henne! :-)

Annars idag så händer ingenting speciellt. Det är träning ikväll som vanligt och den får vi hoppas går super! Skulle vara en bra "uppladdning" inför säsongens allra sista seriematch. Det blir inget mindre än ett hett derby!
NIF vs Rockets på lördag kl 17.15 i Björkestahallen
. Se till att boka in det, för det här vill ni inte missa kan jag lova er!

Helgens planer är fortfarande inte riktigt satta ännu. Det känns lite som en jag-tar-det-lite-som-det-kommer-helg ni vet? Fast party blir det för i alla fall för min del, kan jag med säkra ord säga. Känner mig riktigt sugen!
Något annat jag också vill göra i helgen är att vara med min fina pojkvän. Bara umgås och mysa! Kanske bio? Kom ju på här om dagen att jag har ett presentkort på SF liggandes här hemma, som jag fick på min födelsedag. Perfekt!
Nu för tiden känns det som om jag saknar Rasmus jämt. Det är väl i och för sig ingenting att beklaga sig över, det är ju bara bra att sakna!! Tur att jag får träffa honom ikväll, gosis! Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det här, men jag är bara så himla glad över att jag har honom. Världens bästa ♥

Nu är min rast slut och jag ska fortsätta med korret på boken.
Ha en fin dag!

Kram Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide