FAVORITER

Monsoon & Ubers ende der welt
Sjukt vad jag nötte den här videon då. Drägglade ju lagom efter Bill.


Rescue Me


Zimmer 483 DVD'n (står för rum 483) nördade jag också ganska mycket.
Spring Nicht


Tokio Hotel är nog det enda band som jag har kunnat alla låtar utan till! I alla fall de på engelska, även fast jag tyckte att de var mycket bättre när Bill sjöng på tyska. Dessutom har de så sjukt fina texter! Sånt som man oftast inte lägger märke till eller tänker på.

Jag tycker det är så synd att de ändrat stil, de var ju så himla bra förut! De fanns i min mobil, på mina väggar, överallt i min dator, på skolböckerna etc. Ville ju t.o.m. lära mig tyska pga de, haha! Aldrig att jag skulle banga om de kom hit nu och gjorde sin Room 483-konsert, som aldrig blev av. MORR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide