Du måste följa din egen väg

Igår efter matchen var jag inte alls sugen på utgång. Mitt humör hade nått botten. Min lördagskväll som just då såg så grå och dyster ut blev den raka motsatta istället! Jag svor, gick in i duschen, taggade om och sen var det partyparty med Emmelie, Malin, Sarah och Herren :-) En riktigt lyckad lördagskväll vart det!

Idag mår jag helt okej, känner mig lite sliten trots allt men det får man ta. Måste försöka vila upp mig nu för nästa vecka är en viktig vecka! Jag hoppas att den kommer komma att göra någon rolig förändring i mitt liv. Nu ska jag duscha och fräscha till mig lite. Ikväll blir det myspys med älskling, vi har ju trots allt 9 månader idag! ♥


Drömmer mig bort till
ett varmare land...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide