Lovely tuesday

Började denna tisdag kl 8.00 med innebandyträning. Jag vaknade upp förvånansvärt pigg och solen sken härligt nog även idag också. Det känns faktiskt som om det jämt är fint väder nu för tiden! Hur härligt som helst! Hoppas årets sommar speglas.

Därefter rullade tiden på och vad kunde inte toppa dagen om inte pannkakor till lunch? Nu är du avis Torsten, nu är du avis! Haha, älska Solsidan. Efter att jag lämnat in dagens uppgift (CV) tog jag och Nettan 14.07-tåget hem. Blev upphämtad av pappa i Östertälje för att sedan åka på ett besök till naprapaten. Måste ha fått en smäll på rätt ställe i lördags, för min höft värkte som attan i söndags och igår. Så nu är det tillrättat, men det betyder ju också att jag inte kan träna idag. Får hoppas att det är bra tills imorgon då vi har träningsmatch med distriktslaget!

Nu står dusch och hårfärgning på schemat! Senare ska jag träffa min fina boyfriend.


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Jag använder photoscape, där kan man göra gif:ar :) Hoppas din höft blir bättre!

2011-03-15 @ 17:45:48
URL: http://emmyiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide