11.03.02 Stockholm

Hej! Kan ni fattat att det redan har blivit mars? Helt sjukt skulle jag vilja säga. Redan två månader sen julafton var och snart är våren här! Jag märkte det inte fören idag heller! Men det blir ju lätt så när det är lov - Noll koll.

Jag har inte mått så jätte bra de senaste tre dagarna. Söndag är förståeligt men sen då? Åkte på en dunderförkylning, hosta och bara ren matt- och orklöshet. Har känt mig riktigt konstig i kroppen och därför skippade jag gårdagens träning. Men idag mår jag bättre vilket är jätteskönt! Jag skulle inte orkat bli sjuk igen. Känner verkligen hur mycket jag längtar efter innebandyn nu!

Mamma, pappa, jag & Rasmus försökte göra någonting vettigt utav dagen i alla fall så vi drog oss upp till Stockholm och Gamla stan. Det blev en lång härlig promenad och fönstershopping! Vi stannade till och åt lunch på ett ställe som hette Kaffekoppen. Sen gick vi vidare mot Kungsan och strosade. Mysig dag men nu är jag ärlig talat helt jävla slut! Jag skulle egentligen bara vilja slänga mig i soffan och sätta på en bra film, men tyvärr väntar plugg. Man kommer nog aldrig riktigt ifrån det, även fast man har lov...


Jag & Rasmus inne på "Kaffekoppen" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide