Oh lovely friday

Hela veckan har varit fullspäckad och helgen ser ut att vara likaså. Kom nyss hem från naprapaten, mitt andra besök inom loppet av 2 veckor. Så nu håller jag tummarna för att min höft ska hålla sig. Ska vila ända tills tisdag.
Jag längtar tills jag kan sätta igång med träningen igen! Måste börja träna på egen hand också, men tanken av det känns faktiskt inte alls kämpigt just nu. :-)

Ikväll blir det hockeymatch, SSK vs Växjö. Tim ska förhoppningsvis spela så det ska bli spännande! Sen efter matchen ska jag träffa min loverboy ♥ På lördag vankas utgång! Men innan det ska jag försöka ta mig ner på stan en snabbis. Om det blir The Strip eller 550 sen är ännu inte bestämt, men jag hoppas nog på Club Ess. Söndag kommer bli lugn och bestå av en massa plugg! Sen ska jag träffa Emmelie också. :-) Ser fram emot den här helgen!

Nu blir det våfflor, det är ju trots allt våffeldagen idag. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide