Vi fäster blicken fram mot bättre tider

Onsdag och muntliga nationella i SvB är äntligen över. Jag hade faktiskt aldrig ens vågat hoppas på att det skulle gå så pass bra som det faktiskt gick. Förstår inte riktigt vad det är som jag har gått och oroat mig över? Peace of cake typ. Jag är så himla nöjd och stolt över mig själv!
Nu återstår det bara skriftliga nationella + 2 prov och en inlämning. Samt Vackstanäs studentskiva, den tre timmar långa riskettan, distriktlags-SM i Umeå och ett DM-slutspel. Sen går jag på mitt efterlängtade påsklov. Looking forward to it!

Skulle även vilja börja planera mitt sommarlov fortast möjligen. Kan jag inte bara få beskedet nu? Känns så himla segt att bara sitta och vänta. Det är så mycket jag vill göra också, men utan pengar blir det inga resor... Här kommer i alla fall lite sommarcravings:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide