11.03.31 16:41

Det var länge sen jag hade en sådan här riktigt helvetes(!!!) dag som jag har haft idag. Det är inte mycket som har gått min väg kan jag tala om. Har känt mig allmänt ledsen och förbannad hela dagen och gör det fortfarande. Är inte sugen på någonting överhuvudtaget. Har inte den energin att lägga ner. Inte på någonting. Jag vill bara ingenting. Orkar inte bry mig. Så känner jag just nu.

Idag är ingen bra dag som ni nog förstår. Ingenting blir som jag vill att det ska. Allt bara slittras och rasar samman. Men det är väl meningen att det är så det ska vara eller bli, bara så typiskt att det alltid är jag. Orkar inte med den här dagen. Vill bara att den ska vara Över. Länge sen det var så här. 


Jag vet fortfarande inte hur man förklarar hur det känns att vara fylld och tom på samma gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide