Full fart mot Umeå!

Idag vaknade jag upp hemma hos älskling. Myste lite med min gospelle! ♥ Sen hämtade mamma mig och vi åkte till Hedebyhallen, Trosa för den absolut sista uttagningen. Det som var annorlunda idag var att istället för vanlig träning så hade vi träningsmatch mot Älvsjö AIK. Den vann vi med hela 10-4 och sen var det uttagningsdags till sluttruppen. 5 stycken skulle bort!

Jag kan glatt berätta att jag kom med!!! Det här är första gången som jag spelar för Södermanland. Har varit med i träningstruppen förr men då hoppade jag av sen. Så det här ska bli hur kul som helst, som jag längtar! Det är knappt en månader kvar nu. Den 8e april flyger vi till Umeå mot SM-guldet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide