Jensens bøfhus

Idag var jag & Rasmus och hans familj och åt på restaurang. Vi var på Jensens Bøfhus i Stockholm. Ett ställe som jag varken varit på eller hört talas om tidigare. Varmrätt: Jensens Pork Steak Efterätt: Bananasplit. Där gick man inte ifrån med tom mage vill jag lova! Hur gott som helst! :-) Tack för den här mysiga kvällen ♥

Väl tillbaka här i Nykvarn satt jag och funderade på om jag skulle ut eller inte. Sanna fyllde 18 år i tisdags och det skulle firas ikväll! Jag stod i valet och kvalet tills jag sen såg att nästa buss inte skulle gå fören kl 01.00. Surt var ordet! Men det får bli vid nästa tillfälle! Då ska vi fira oss båda i efterskott tillsammans! Hoppas i alla fall att du fick en grym kväll och utgång gummsan! ♥


Sanna+Baileys & jag+Pila en varm sommardag. I miss those times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide