Never stop fighting

Just nu sitter jag i skolan med bara två timmar kvar att uthärda. Nej, uthärda är fel ord för det är faktiskt väldigt roligt på onsdagar och torsdagar. Boken som jag har jobbat med i några veckor nu börjar bli så gott som klar! Bara några finjusteringar kvar att göra. Det ska bli väldigt kul att se resultatet, jag ser verkligen fram emot det.
Jag tänkte ju faktiskt att jag skulle försöka sno åt mig ett eget ex också. Som minne och kanske som ett "arbetsintyg", eller portfolio som det faktiskt heter. Har ju samlat på mig en del nu: visitkort, eget skrivblock, ett x antal affischer, Evas konstkatalog och nu boken Tonårstankar IIII.

Det börjar även bli dags att kontakta sin eventuella praktikplats. Idag ska vi ringa vår kontaktperson för att bestämma datum och tid inför vårt första möte! Spännande men jag är jättenervös! Vi måste ju dessutom göra en obligatorisk intervjuv, så det gäller att verkligen hänga med.
Jag har alltid sett detta som a piece of cake men nu när det väl är på G känner jag att jag tagit ut alltför mycket i förskott. Jag inser nu att det här kommer att bli en riktig utmaning för mig personligen! Men det var som min lärare Anki sa, nervositeten släpper när man väl kommit dit. Det tror jag också och man kan inte göra annat än sitt allra bästa! Nu ska jag gå och ringa mitt samtal...



















.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide