You make me smile

Fredag: Tog tåget upp till Stockholm för att göra en intervju på Citat. Det gick hur bra som helst, och nervositeten släppte nästan direkt då jag skakat hand med honom. Jag hoppas nu bara att det hörs vad vi säger på mobilinspelningen, annars har jag inte mycket material att komma med... Fick en liten rundtur bland alla olika "avdelningar" också. Är så himla imponerad på allt de gör där! De har exempelvis kunder som Lantmännen, Unilever och TV4. Jag längtar till min praktiktid börjar där...

På hemvägen belönade jag mig själv med en daimstrut. Har aldrig suttit bättre! Jag har fått en thing för glassar igen. Kanske för att våren börjar smyga sig fram? Väl hemma låg älskling och väntade på mig. Vi passade då på att tanka ner det sista avsnittet av Solsidan.

Halv sex tog jag och Emmelie snabbtåget upp till Stockholm för att se på musikalen Leva Livet. Hade ju aldrig varit på musikal tidigare, så hade inga direkta "förväntningar". Jag kan ju säga så att detta absolut inte är sista gången jag går på musikal! Skådespelarna, musiken och replikerna. Allt kom så himla rätt och var så sjukt roligt! Den är verkligen att rekommendera! Till Dig: Tack igen för den här roliga upplevelsen, något värt att minnas! Love you darling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide