Det skulle aldrig gå utan vilja

Jag känner att starten på denna vecka har varit precis som jag vill att mitt liv ska vara. I alla fall när det gäller kost & träning. Igår körde jag mitt första fyspass med Rockets. Även mitt första fyspass på väldigt, väldigt länge. Jag måste erkänna att jag inte alls varit lika duktig som förra året med att träna på egen hand. Men det känns väldigt bra att ha kommit igång igen.

Idag hade vi också ett fyspass, dock hundra gånger tuffare. Just nu känner jag att jag struntar i tider och försöker bara koncentrera mig på att orka köra hela passet. Det är det viktigaste just nu!
Det var riktigt jobbigt idag som ni nog förstår. Jag mår fortfarande spyilla trots att det var två timmar sen vi slutade träna. Och träningsvärken jag har nu (efter både igår och idag) ska vi inte tala om. Jag vet att man brukar säga så här varje gång man fått träningsvärk, men nu menar jag det verkligen på riktigt, det har fan aldrig varit så här smärtsamt!!! Ändå njuter jag på något sätt. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide