Fredagslycka

Som jag har suktat efter den här fredagen och efter den här helgen. Det här kallar jag för fredagslycka! Jag är uppe med tuppen idag trots att jag börjar lite senare. Då ska jag direkt till grafiska för att då ska vårat arbete som vi har arbetat med under ett par veckor tryckas. Tydligen ville de att jag och en till (vi som har gjort layout och typografi) skulle vara kvar där under trycktiden så att ingenting går snett. Segt, men jag hoppas det går fort!

Ikväll ska jag träffa mina fina för att äta middag på Barolo. Helt klart dagens höjdpunkt! Egentligen borde jag spara mitt halva studiebidrag som är kvar, men det är inte ofta vi träffas alla så det här får bli ett undantag.
På tal om pengar så har jag världens bästa nyhet! JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB! Dock blev det i andra perioden och jag ville helst jobba den första i juni. Men jag ska nog vara glad över att jag faktiskt fick ett jobb överhuvudtaget. Med tanke på att det har varit fler som sökt än vad det har funnits jobb så känner jag en otrolig lättnad just nu! Det är som att en klump i magen har släppt. Verkligen.


Älskade klass 9c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide