Så var beslutet taget

Efter två säsonger i NIF har jag nu tagit beslutet och skrivit på för Södertälje Rockets.
Det kändes rätt och jag tror också att det är det bästa för mig. Så nu är jag tillbaka i moderklubben igen. Men jag måste erkänna att det känns lite sorgligt att lämna NIF. Jag har fått uppleva så mycket saker som jag aldrig tidigare gjort i ett lag. Det har utan tvekan varit den bästa och roligaste innebandytiden i mitt liv! Jag kommer alltid att minnas och se tillbaka på det med stor glädje. ♥

Men nu blickar jag framåt och börjar förbereda mig för vad som komma skall, som man brukar säga. Jag tycker att det hela känns jättebra, tränare som spelare, samtidigt som jag tycker att det är lite spännande. Men jag ser verkligen fram emot den här säsongen i Rocketströjan och i division 1!


Bästa Steelers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide