Tack för alla stunder ni ger mig ♥

Fredag: Träffen på Barolo med tjejerna var urmysig. ♥ Det här måste vi göra oftare! Jag beställde kycklingpasta. Annars är deras pizza med parmaskinka därifrån ett självklart val! Så himla god! Godare pizza får man leta efter!
Det blev mycket innebandysnack, men det är svårt att undvika nu vid den här perioden på grund av allt som faktiskt händer. För mig börjar det i alla fall kännas mer och mer självklart vilket är skönt.
Jag tog sedan nio-bussen hem till Rasmus. Vi såg en stund på Snabba Cash innan vi båda slocknade.

Lördag: Jag hade blivit medbjuden på kryssning av Rasmus, Åsa, Jocke och Nellie! ♥ Vi hade riktigt tur med vädret, skinande sol hela dagen lång! Dock lite för kallt och blåsigt för att sitta ute så vi höll oss mest inne. Vi åt också supergod frukost- och lunchbuffé! Tänk om man hade sån lyx varje dag... Vi spelade på automater (ingen storvinst), lekte med Nellie i bollhavet och tittade på när hon showade på dansgolvet haha, taxfree'n osv. Vi hann med en hel del under dagen och trötta hann vi också bli. En grej till, jag vann över Rasmus på bilspelet. ;-)
 Vi var åter i Nykvarn igen vid nio-tiden och då var man skapligt trött kan jag säga. Men det var det värt efter den här roliga & mysiga kryssningen! :-) Tyvärr tog jag inga bilder vilket jag ångrar nu i efterhand. Det är så mycket jag gör nu för tiden som jag egentligen skulle vilja ha på kort! Det är ju så roligt att kunna gå tillbaka och titta. Det är något som jag måste bli bättre på.
Grattis till min underbara kusin Rebecca som fyllde 17 år också! ♥

Söndag: Klockan åtta vaknade jag, pigg som en lärka. Eller inte. Vi tog det lugnt och åt frukost. Sen åkte jag, Rasmus och Åsa ner på stan för att leta kostym och tillbehör till studenten. En timme senare var allt fixat & klart! Jag gick inte heller hem tomhänt. Utan med mig hade jag ett par vita converse som jag fick utav Åsa & Jocke! Så himla snälla & goa ♥ Jag som alltid velat ha ett par converse!! De kommer att användas flitigt i sommar :-)
Efter en hellyckad helg är det dags att komma tillbaka till verkligheten igen. Plugg ligger i högar och väntar på att jag ska ta itu med det. Vilket är precis vad jag hade tänkt att göra nu. Ikväll kommer Rasmus hit, hoppas vi grillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide