trettiosju dagar kvar

Jag skojar inte när jag säger att jag snart drunknar av allt plugg. Jag har så himla mycket att göra på så lite tid. Den 20nde är det deadline och det är för allt. Sen ska ju betygen sättas och jag kan inte säga att jag har så stora förhoppningar. Det här året har jag inte alls haft samma driv eller motivation som jag annars haft.

Just nu vill jag bara att skolveckan ska vara över. 2 inlämningar och ett prov ska göras. I helgen ska jag njuta. Njuta av att jag har fått bockat av tre av åtta saker på min plugglista. Samt av den lugna och mysiga helgen som kommer att bli av. Det behöver jag efter den förra. Sen hoppas jag väldigt mycket på att få svar från ett jobb som jag skickade in en ansökan till igår. Hoppas hoppas hoppas!


Annars idag har jag suttit och dagdrömt
om den här raringen hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide