Det hela handlar egentligen mest om känslan

Det blev ingen klippning igår, ovanligt va. Seriöst innan sommarlovet börjar ska jag ha klippt mig. Jag mötte i alla fall upp min baby på stan. Vi satt en stund på Maren och bara softade. Sen gick vi kanalvägen mot minigolfen. Sist (i somras) vann jag men igår vart det lika 45-45. Men vi vet ju båda två vem som ändå räknas som vinnare ;)

Slutade tidigt idag vid klockan två. Jag, Nettan och Alexandra drog ner på stan en snabbis. Hittade två par snygga jeansshorts men det tar emot lite när jag tänker på kostnaden. Måste verkligen i hålla mina pengar nu! Ikväll är det träning med laget som gäller. Efter träningen blir det mys hos baby! Pusspuss



Nellie & Rasmus på båten i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide