Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Underbara fredag! Äntligen säger jag trots att veckan har gått riktigt fort. Idag när jag kom hem från skolan slängde jag mig i sängen och somnade på stubinen. Jag har varit så himla trött idag så jag sov två timmar innan mamma kom och väckte mig. Nu känner jag mig lite piggare i alla fall och redo för kvällens planer!
Ikväll ska jag äntligen träffa Emmelie som jag saknar så mycket! Vi har ju inte träffats på ett tag. ♥ I natt blir det sleep-over hos älsklingen och imorgon hoppas jag verkligen på en låång sovmorgon. Det skulle jag behöva.

Från en sak till en annan så har jag äntligen fått tillbaka Körkortsboken nu. Både positivt och negativt. Positivt för att jag som sagt kan börja plugga på riktigt. Negativt därför att nu finns det inga bortförklaringar till att Inte plugga, haha! Nu har jag tre månader på mig att ta körkortet innan jag bryter mitt löfte, vilket jag inte ska göra! Från och med vecka 20 när det är slut på inlämningar i skolan så ska jag råplugga körkortsteori! Därmed basta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide