Det var inte den första i år och definitivt inte den sista

Återigen har en grym helg gått! I lördags blev det utgång med ett stort gäng härliga tjejer. Vi började hemma hos Lisa med Eurovision Song Contest, ölspelet och lite smått och gott. Sen tog vi bussen in till Södertälje och efter en del kisspauser och bankomatbesök var vi påväg mot 550! Det vart en riktigt lyckad utgång och jag hade det sjukt roligt hela kvällen ut! Tack alla för en grym kväll & utgång ♥
Men det satte också sina spår idag såklart. ORDENTLIGT den här gången. Nu mår jag dock bättre men efter min jobbiga morgon & förmiddag, så känner jag nog att jag inte ska gå ut igen på ett tag haha.
Det får bli hemmamys i stora lass och andra roligheter istället men det är inte mig emot.

Imorgon börjar v.20 med andra ord - mardrömsveckan! Men jag ska kämpa mig igenom den, för tänk vad skönt och vilken lättnad jag kommer att känna på fredag kl 12.10! Jag längtar! På kvällen blir det grillmys hos Nettan!
En perfekt avslutning på skolveckan anser jag. Men nu ska jag ta en dag i taget till att börja med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide