Jag skrattar ändå högst åt dig

Det är galet vad musik kan påverka en mycket. Hur man kan få ut sina känslor av att bara lyssna och inte säga ett knyst. Musik är faktiskt lite som terapi för mig. Man får ut precis allt man känner vilket är otroligt skönt.

Efter skolan idag kom Rasmus och mötte upp mig i Tumba. Gullis! Vi tog oss hem till mig för lite mellis och vardagsmys. Inte så länge dock eftersom att Rasmus skulle på träning, men då passade jag på att åka iväg och sola (det lilla som jag fick för 30 kronor). Förut kostade det 10 kr/4 min men nu när de har bytt alla solarium ligger priset numera på 10 kr/2 min. Nu tänker jag verkligen bara sola innan kl ett då det är halva priset! Eller så kanske jag byter till något billigare ställe om det finns? I-landsproblem... Jag tänker inte alls på att vi kanske kommer dö på lördag. Å andra sidan så tror jag inte ett dugg på det ändå. Nu: PLUGGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide