Barfota fötter genom hela stan

Så var mardrömsveckan över! Det känns så sjukt skönt att ha alla "måsten" gjorda. Det har känts som att jag har gått och bärt på en mycket tung ryggsäck under hela den här terminen, men nu är det äntligen över! Jag måste ändå säga att det har gått ganska snabbt i alla fall, men igår när jag kom hem från skolan var jag helt slut. Grillkvällen hos Nettan blev inställd eftersom att ingen kände sig direkt på topp. Men det kommer fler tillfällen, vi har ju hela sommaren på oss! Istället kom Rasmus till mig och vi gjorde absolut ingenting.

Imorse vaknade jag klockan åtta, inte skönt alls men jag har jättesvårt för att sova ut nu för tiden. Vi tog tio-bussen tillsammans. Rasmus skulle åka och provjobba och jag skulle bättra på min "bränna" lite. Det är så bra nu när de har bytt solarium då rören är mycket starkare. Dessutom så har de ställt in ett solarium fel, så man får mer soltid än vad som egentligen står. Haha, jag blir glad för allt som jag lyckas spara in pengar på!
Vad händer annars idag då? Ikväll blir det förhoppningsvis bio med familjen och Josefine & Rasmus. Pirates Of The Caribbean 4 är det som lockar! Men först hade jag, mamma och Tim tänkt åka och ta en tripp på stan. Sitter och funderar på om jag ska klippa mig idag eller inte. Om jag vågar. Antingen toppar jag bara som vanligt så jag får bort det som är mest slitet. Eller så gör jag något vågat (för att vara mig) och klipper mig "kort" så jag verkligen får bort ALLT slitna. Jag får suga på den karamellen ett litet tag till!


Beslutsångest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide