Playmates always make the drama

Äntligen är det fredag och helg. Jag känner att de senaste två skoldagarna har varit sjukt jobbiga. Både igår och idag har jag suttit långt över tidsschemat och jobbat. Det börjar faktiskt mer och mer kännas som ett jobb i och med att arbetsuppgifterna blir större och mer krävande. Jag fick ju lite kalla fötter inför min praktikplats, men jag börjar njuta mer och mer av bara tanken. Det är en otrolig chans och möjlighet för mig. Jag tror att Citat kommer att passa mig som handen i handsken. Det är precis vad jag vill hålla på med!

Just nu ligger jag i soffan och slappar. Ligger och zappar mellan Avatar(♥) & Harry Potter och halvblodsprinsen. Roligare fredag än så här blir det nog inte för mig. Men idag passar det mig perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide