You only live once but if you do it right it´s enough

Igår: Vi småfirade mors dag lite grann. Mamma fick blommor och ett presentkort på H&M. På kvällen träffade jag Emmelie och vi bestämde lite spontant att vi skulle gå och se Baksmällan 2! Sjukt rolig film, även fast jag tycker att ettan var bättre. Men det här är en film som måste ses! Efter bion åkte vi till Nykvarn och bara tog det lugnt!

Idag: Eftersom att våra treor på skolan tar studenten idag så är vi alla andra elever lediga. Jag hade egentligen velat vara där och se utspringet men så blev det inte. Jag har tillbringat hela dagen med min kära mamma. Vi åt lunch på stan och sen gick vi i butiker och kollade lite grann. Jag fick faktiskt med mig ett par mönstrade haremsbyxor hem. Väldigt sköna och billiga dessutom! Endast 100 kr. :-)
Ikväll är det träning som gäller. Det var ju ett tag sen eftersom att jag har haft så mycket i skolan nu på senaste tiden. Så det ska bli skönt att få träna och träffa alla igen! Efter träningen åker jag direkt till min baby. ♥


Look of the day 2011.05.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide