Känner ni ruset? Det är fest i hela huset

Äntligen funkar blogg.se igen och min blogg är också helt återställd. Vette tusan vad som egentligen hände igår med designen, men nu är i alla fall allt på sin plats igen. Vilket är huvudsaken. Jag måste erkänna att jag kände mig väldigt "naken" utan bloggen. Det visar väl ändå på hur mycket det faktiskt gör för mig att få skriva av mig.



Annars så har den här måndagen varit otroligt dålig (bortsett från det underbara vädret). Skolan har rent ut sagt sugit, har nästan gått i taket för all frustration som uppkommit. Nej, nu orkar jag inte ödsla mer energi på det. Det blir att ta nya tag imorgon och så är det med den saken. Ska ändå plugga lite inför idrottsprovet som jag har på onsdag. Det mesta sitter sedan tidigare så det är inte så jobbigt :-)
Jag hade dessutom tänkt åka ner på stan och klippa mig. Gick runt och störde mig på hur slitet mitt hår var hela förra veckan, och när jag börjar göra det, då är det verkligen dags! Ska möta upp min älskling också ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

sv: jaa, det var mångas som försvann, vissa kunde jag inte se, andra såg jag ingen text. Undra vad som hände egentligen?! ;o tur att allt är sitt rätta igen :)

2011-05-09 @ 15:31:08
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide