UTMATTAD

Rubriken beskriver precis hur jag känner och mår just nu. Jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig för dagen. Förstår inte vad det är med mig? Om det kan vara vädret som har satt sina spår? Antagligen eftersom att jag vaknade upp med huvudvärk imorse och fortfarande har den kvar. Det blir bara värre, suck. Men jag ska väl inte skylla eller klaga på vädret egentligen, nu ska det ju tydligen bli sämre igen...

Både igår och idag har jag gjort kompletteringar som krävts. Nu är det inte långt kvar tills allt plugg är över. Nästa fredag är det deadline och tills dess ska jag ha hunnit med 6 prov/inlämningar. Ingenting jag direkt njuter av, men det finns ingen anledning till att gnälla, jag är redan mitt i det så det är bara att fortsätta.

Nu blir det grillad kycklingfilé med potatisgratäng och beasås.
Dagens höjdpunkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide