Alla våra drömmar kan uppfyllas om vi har modet att uppfylla de

Igår kväll var jag på hockeymatch med familjen. Tim och Malmö gästade ju AXA Sports Center. Det var kul att se hur barnsliga folk kan vara, haha. Så överdrivet. Det är ett spel. Inte på liv och död. Det blev dock torsk, men det var i alla fall kul att få träffa Tim en snabbis :) Nästa gång blir ju inte förrän vid jul och då blir det inte många dagar inte.
Just nu sitter jag på praktiken. Inväntar min handledare som ska sätta mig i arbete. För övrigt är tisdagar en seg dag. Idag har vi en lång kvällsträning 18-20.45 och sen drar jag till älsklingen min. Längtar till på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide