Ibland undrar man...

"I'm a busy woman" som man brukar säga, eller så orkar jag bara inte uppdatera. Tror på det sistnämnda. En rolig sak (dock inte så roligt i stunden kan jag tala om) som hände idag när jag skulle till praktiken var att jag somnade på tåget och missade min hållplats. I jävla Sollentuna vaknade jag upp! Observera att det är typ 20 MINUTER från Stockholm Central där jag egentligen skulle ha gått av. Kan ni förstå? Herregud. Jag var ju lagom glad på mig själv kan jag tala om, och hur pinsamt var det inte att ringa till min handledare och säga det också? Det här var första och sista gången detta hände mig. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide