Också ett långt liv är för kort för att man ska ägna tid åt det som varit

Dags att ta igen lite sen min senaste uppdatering känner jag. 3 dagar sen, inte helt okej faktiskt. I fredags kunde varken jag eller Sanna hålla oss längre. Så vi drog till Heron City för en matbit & BREAKING DAWN PART 1! Det var det absolut bästa jag sett på väldigt, väldigt länge och jag kan bara inte förstå hur två timmar kan gå så fruktansvärt fort? Åh, nu har jag gått och blivit sådär fjantigt kär igen! Jag kom på mig själv med att ha världens smile under filmen, och det inte bara vid ett tillfälle. Man glömmer bort tid & rum och lever liksom med i sagan. Twilightfilmerna är och kommer alltid att vara de bästa enligt mig. Vill bara se den om och om igen. Kan inte förstå hur man ska klara av att vänta tills part 2 kommer ut? Har läst att releasedate för den är 16/11-2012. Haha, vilken tönt jag är.

Igår var det utgång på The Strip som gällde. Återigen grattis till min vän Alexandra som fyllde 18 år ♥ Hoppas att du vart nöjd med kvällen & natten! Själv så hade jag en helt okej utgång, trots härligt folk. Kände mig lite off eller vad man nu ska säga.
Idag blev jag väckt av att Rasmus kittlade mig under fötterna & att han sen satte på ashög dunkmusik. Vilken härlig start på en söndagsmorgon. Han drog på match, jag åt frukost och sen somnade jag om i soffan till halv tre. Har sedan varit en snabbis i stallet och pysslat om Baron, gjort matlåda med pappsen och ätit lövbiffsmiddag hos bästa farmor & farfar! ♥

 Johanna & jag på Strippan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide